Sötsnärt!

Haaaaalååå, det var inte igår jag skrev här. Men tänkte skriva en kort sammanfattning av mitt liv:

Jag och min älskling ska flytta ihop bara jättesnart. Jag längar, för att vi kommer ha de jättebra. Man vet ju aldrig vad som dyker upp så att säga ;) Sen har vi skaffat hund också, men de kanske ni alla redan vet, värdens lilla gumma Loka, en amstaff på 4a vårar. Hon är lite brunstig så att säga, hon har fått de hära parandet bakom hennes tass så att säga. Hon far och jukkar på mig och gumman ;s Sen är det bara En och en halv månad kvar tills jag får tillbaka min lämp :) har ju bara väntat i snart 7 månader ;) men jag får ju tacka min älskling som har stått ut med att jag ska överallt :) love you. I morgon ska vi iväg till luleå bilbesiktning för att reg bestikta stor 6an utan dragkrok :) så då får min lilla gumma köra :) vi ska vara där 9:30.. Min lilla älsling sitter och äter ostisar nu, alltså ostbågar, hon är värdens bästa flickvän, fast hon kan ju ha sina humörsväningar, men vem har inte det. Jag älskar dig över allt annat. Det är du och jag mot värdlen, vi ska vara med varanda 4 ever and ever :) Jag är inte så duktig på att skriva, men de var en liten update :) puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0