stor 4a?

höhö jävlar vad jag skriver ofta, ni som nu läser min värstingsblogg måste vara less för att jag uppdaterar så jävla ofta, men nu efter lite tjat så skriver jag en liten sväng. Var nyss till luleå med stor 4an och hämtade elina. Idag är de bara 2 veckor kvar tills vi far till PLAYAN. Alltså ni som har dysse kan jag skriva att det är 14 dagar kvar. alltså en hel vecka plus en hel vecka till. 7 plus 7 ? joo 14.

Nu sitter jag och sune och slickar på varann. puss sune

Finns mycket man hade gjort om i sitt liv om man hade kunnat, men just nu så går det inte att ändra på. Men man kan ju alltid springa iväg så de är ju lungt, för jag är så jävla snabb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0