Kan ni hinna undan mina hundar?

Kunde inte sova igår, Såg bland annat Horton, och American history x, som gick på tv. Sist jag kollade på klockan var den halv 6. I morgon kommer mina girls hem ; ) Det blir ju kul, dom har ju varit borta allt för länge nu... Idag vettefan vad som händer faktiskt. Finns ju så nå jävulskt mycket å göra i den här jävla rövhåls stan, så man vet ju inte vad man ska pyssla med. Har iallafall sagt upp lägenheten och blir mest troligt en flytt till södra sverige. Känns om man är färdig i den här stan. Skickade in mitt körkorts yttrande i torsdags, så får se vad landstinget säger. Dom säger att jag kan ta bilen och köra när jag druckit enligt dom. Så jag och pappa skrev ett litet snyft brev. Blev rätt bra faktiskt. Så nu väntar jag på besked. Skolan har börjat lösa sig lite, men ännu en lång väg kvar. Rättegången är på gång den också, fick hem nå papper i fredags. Så snart kommer det en jävla hög med pengar som ska betalas. Men har insett en sak, man måste stå för sina kast här i livet.


I know that times were hard
I know that you've been feelin' down
If you only knew how I'm feelin' 
for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0