ett steg fram, men glöm inte att gå tillbaka fyra ?

joo precis, så är det. Vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv just nu, allt är ju bara fucked up hela jävla tiden. Har kommit fram till att man inte ska hoppas för mycket, det är då de går åt saudan. Vad som än händer tag en dag i sänder. HEHE.

Men förstår varför man blir less på mig. Men det är ju inte så jävla länge kvar till maj ändå, man kan ju hoppas att man inte blir inlåst i nå jävla guling fängelse i bulgarien. Men skit samma, kanske där jag hör hemma då. Life is a bitch, then you die.

Kommentarer
Postat av: ?

Tänk till innan du gör något dumt nu!!! Du är på god väg att göra ett misstag! Jag säger de bara:)

2009-03-27 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0