Karlar kan :)

haaay, idag har jag, linda, julia, patrik , fredrik, och martin varit i Pagla. Vi kom dit och vips så var de eld ;) du vet vi karlar kan. Sen vart den nån öl och en värmande. Tror inte riktigt vi passade in där bland alla barn, men som tur var lekte vi ju med julia ;)

Sen nu har Linda ont i magen och ville ha bröd, så jag tog mina talanger och gick till köket ;) fyyfan vad jag kan, behövde ju inte ens hjälp ; ) de vart bröd. ( eller det återstår att se ). För ovanligetens skull så har linda bakat igen, Nu vart de nån mandelmass linda specialare. Den var faktiskt nå jäääävulskt god. Tack Linda. Men nu ska vi äta mitt nåå jääävulskt goda bröd. men linda du är bäst gumman ;b

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ingen hjälp ?:P

dream on biiiatch

IM YOUR FEEDER ;)

2009-02-21 @ 21:43:59
URL: http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0