Fuckface fruit cake ?

Godkväll.

Så ni vet så är det väldigt varmt här just nu. Julia sover, jaag och linda kollar på tv, men de är ju bara svammel på tv så. Sen så har jag lite ont i huvet så tog två panodil ;) tack för maten än en gång linda, Du är bäst :)


Ikväll händer det inte så mycket skulle jag gissa på. Linda har bakat lite cake, så tänkte dricka lite kaffe och fika en sväng får se om matte nils nils kommer över.


Finns det nån bättre än dig linda? de gör de fan inte, du är bäst i mina ögon. Jag hade velat ge dig allt men tyvärr så går det inte. Men tanken som räknas.

tjugofemte februari så flyttar jag, det är tummen upp för de.

puss å tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0