Fuck me, Iam famous ?

Det spelar ju ingen roll Linda ? vem fan bryr sig om tvåhundra år? Nää nu var jag hård lilla gumman ;b Jag och Linda har inte sovit sen klockan 9 på morgonen i torsdags. Börjar bli lite små tröttis ;s

Hörde på stan att du ville rövknulla en kines ?

Linda om du nångång ser detta, Jag vill bara att du ska ha de bäst, jag finns för dig lika mycket som du finns för mig, alltså 4 ever. Nu skiter jag i vad halva den här kommun kommer snacka, men du är fan jävligt söt gumman :)

Man kan tycka sina bästa vänner är söta :b

Sen ni andra, fuck off and die, ni är för ful för mig =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte så pjåkig du heller, du duger ;P

2009-02-21 @ 06:52:32
URL: http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0