vrååååååååååååååååååååååååååååååååååldamp

hej och välkommen..

idag har jag bara svettats, och ätit lite glass. Nu är jag tvugen att skriva i den här förbannade jävla dumskalle jävla dampbloggen. För att frun har vråldamp här i sängen och säger att hon ska dra ut internetkauubeln om jag inte skriver. Ikväll blir de en kall en tänkte fira att jag fyller år nästa vecka :) Ska byta bort mammas rallybil mot en fiddy 125a mest troligen, Måste ju behålla den ett litet tag och se så allting fungerar så att säga ;) jag har haft en hårsnodd runt min balle hela dan, tänkte se hur många dagar jag orkar ha kvar den. Sen ska jag be baby lukta på den :)


PUSSS OCH SVASSSKKKKKKKKKKKKKKKK

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ditt jävla säär!

2009-08-08 @ 17:58:41
URL: http://caamilllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0