solfilm ab

Tjena, har varit till luleå idag med argbiggan, dampkärringen och sötsnurveln ;b Ni får gissa själv vilka det är, men de kan ju inte vara så svårt ;s Sen har jag handlat lite bra å ha saker ;b Solfilm till storbilen, bränslefilter, och nå annat skit. Jag eller rättare sagt Mikkola tornade bilen, vart faktiskt jävligt nöjd, men han mikkola tyckte de det blev bra ;b Men han får ett stort tack.. I morgon ska vi fortsätta med framrutorna med en lite ljusare nyans.. Blir fint.. Har varit och tränat rygg idag var rätt skönt faktiskt. Kom hem till min lilla älskling som såg så oskyldig ut i sängen så var tvugen att ge henne en KYSS. Nu tänkte vi faktiskt ta nånting att äta, sen vill jag mysa me min lilla pudding. Känns som vi har varit ifrån varandra nästan hela dagen fasst ändå inte. Är jag sjuk eller vad :b?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0