Snurvelsex!

jag får faktiskt skriva vad jag vill här. de kan ingen ändra på. Camilla är ett vrålsär just nu.. ajja iallafall så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har  varit och tränat åde, lite axlar ett kort pass, men de kändes ju iaf.. Snart far snurvel iväg och jag blir all alone i 9 dagar ;s undra om man ska passa på och vara vråljävla knall? eller kanske inte så jävla knall. Men en aning ;) Till helgen blir de då cråjjing iaf.. Hoppas att jag hinner få mina klarningsglas som jag beställde.. feta som fan. ;) meeen de är ju inte säkert de.. Nu vet jag inte vad som händer, kanske blir lite SEX!! eller är de bara jag som drömmer, snurveln kanske är sur å arg och inte släpper till ;s Men jag är ju så jävla charmig så de brukar ju gå vägen ;)

Här får ni en bild på klarglasen som jag beställde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0