Puls!

Åhherregud, Idag klev jag upp klockan 9 för att jag skulle på ett möte på arbets, alltså dom där som jobbar på arbets kan ju inte hjälpa en allt för mycket faktiskt. Skulle tro att det är ett jävligt skönt jobb. Sitta och ge råd till en som söker jobb för att dom inte har några jobb åt en. !? Men iallafall så var jag dit i nästan en timme och pratade, han ville att jag skulle söka jobb i norge. Men de kan ju vara rätt så kul att jobba där men utan körkort ;s Så började han prata om mitt körkort hur jag tappade det. Alltså folk ska ju inte lägga sig i mitt privatliv, har märkt att de är många som är nyfiken här om mitt liv, folk ringer bara för att undra saker som inte angår dom. För att dom är enbart nyfikna. Men de är ju stor skillnad till dom som verkligen bryr sig och dom som är enbart nyfiken.. 

Kom nyss hem från gymmet iallafall, gick tungt till en början men sen så släppte de å gick hur bra som hellst, har väldigt hög puls nu och mår lite illa. Jag och snurvan tänkte göra lite food, fick faktiskt bestämma att vi skulle äta kyckling. whooohooo! Har funderingar om man ska ut och springa lite läjter. Sen gym ikväll om man orkar. zeU

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, fan vad snygg du är. Om du skriver ditt nummer i bloggen så kan jag ringa dig och träffa dig. ; ) bor i boden ;)

2009-08-22 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0