ohyes.

Tänkte skriva några rader kanske känns lite bättre då, har kommit fram till ett par saker. Varför är jag alltid på fel plats vid fel tid, man kan inte alltid ha otur. Det är inte heller slumpen som avgör varje jävla gång. Det är för att jag är en dålig människa helt enkel, är man en bra människa när man skadar folk fysikt, eller när man gör illa folk psykiskt. Eller när man är otrogen mot folk man tycker om, som tycker om en själv. Det är inte coolt nånstans, jävlar inte nånstans. Eller när man ljuger för folk man tycker om bara för att man har varit en dålig människa. Inte de heller speciellt tufft. Kanske kan vara tufft för stunden möjligen, men allting hinner i fatt en. Kanske kan skriva om saker man har gjort som inte heller gör en till en bra människa. Alla jävla inbrott, stölder, slagsmål etc. Kan kanske göra mig glad för stunden eller kanske göra en rik för stunden. Men allting har sitt slut.. Allt sånt här har kommit i kapp en vilket har lett till en jävla massa sömnlösa nätter med allting för mycket på huvet. Vad ser ni som en bra människa i det här? nää ingenting. Du hade rätt, jag är ingen bra människa, inte nånstans. Alla man har svikit som har litat på en, fick deras förtroende men lika fort gör sig av med dig för att jag är en dåligt människa, bara tänka på sig själv, bara för att göra en glad för stunden. Jag kan ju inte precis backa tiden bara för att göra om sakerna som man har gjort. Men några ursäker räcker ju inte långt det heller. Sen om inte de räcker så är jag för stolt och förjävla dum som inte vågar knappt lita på folk för att jag är rädd att dom ska såra mig, de är ju förfan sjukt..

Ajja, sov gott eller nå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0