Grätz

Grattis mikkola och ida som fyller år idag.. Har varit och kört lite fiddy i skogen tidigare idag var rätt skönt faktiskt.. Senare bytte jag bort den mot nån jävla bil. Har varit hos Mikkola och fikat i ett par timmat, med Johanna, filip, elina, och emil w. Var trevligt och höra lite grann. Nu sitter jag här och skriver lite blogg börjar ju få klämm på de här ;b Ska äta lite glass och hallon med min älskling nu. Hade inte varit fel med en liten film kanske sen senare.





Utan dig är jag inte hel, utan dig är jag inte jag, utan dig är mitt liv ingenting.
Jag älskar dig, du ger mig ljus i livet och framgång. Jag finns för dig oavsett vad.
Glöm inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0