bloggen är min gud

hej å hå. igår som sagt vart jag klar med biiin. eller klar å klar, klarare. Ska sänka den lite till, och torna rutorna eller varför inte bara sälja den? Gårdages bravader var att fara till camillas kompis Ellinor, hon hade ju fått sig en liten bääbis. Måste faktiskt erkänna att den såg rätt mysig ut ;b Men som ensam karl där borta så hade jag ju inte övertaget precis. De var ett jävla tjat från föda ungar till att vi karlar är så jävla dum osv osv. Men jag står fast vi att vi alltid annars har ont och att när vi väl blir förkyld så är de ju inte och leka med så att säga. Nu snart ska jag iväg och träna med min kära bror, efter det så hoppas jag iallafall på en film med min lilla prinsessa. Men man ska ju inte hoppas på för mycket ;b Har tjatat lite på baby att hon ska äta men de blev utan resultat, så jag gjorde mig två stycken ägghuggare :) ååååhjävlar vad jag har skrivit mycket de här måste ju nästan vara rekord tror jag. Men nu tycker jag de är lite för mycket text här så ska börja runda av nu.

Gumman du och jag mot världen, jag finns för dig när du än och var du än är. u make me go oooh nanana lalala oooh moving my body to you nananaa, pusssssss !

zzee U! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0