Anonym.

nåhay, idag har de varit en rätt härligt kväll. De kan vara bra? jasså? Är de ghost? vad gör du nu snutteboll, snuttboll, du har fått vit sörja idag, jooo de var jätte gott. AAAAJJ ditt jävla sär, GÖR DE ONT? GÖR DE ONT? jävla idiot. ( Camilla pratar me katten )

jaja men ikväll har jag varit hos Joni å Johanna en sväng på en kopp svart. Har fått han att börja kolla på 126or. Han är sugen på en men ändå gnäller han att han inte har råd med diesel, men de har ju alla ;b  Har faktiskt uppoffrat mitt projekt hårsnodd nu, den luktade ju inte precis nyblomstrad rosenäng så att säga. Men nu får jag göra nått annat fränt då för att fördriva min dyrbara tid ;) I morgon ska jag iväg på ett mycket viktigt möte, men nu ska jag å gummsilummsan se på film igen, brukar faktiskt vara mysigt att ligga å se film me min älskling :) puss du är bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0